HTML

Magyarok Igaz Története

Hazugságok és igazságok, tévhitek és elfelejtett hitek, megtörtént és meg nem történt események. Ami a törikönyvekből kimaradt vagy épp odalett csak firkantva...

Friss topikok

  • Wir Lg: Ezt a finn-ugor marhaságot, amit a Habsburgok ültettek a fülünkbe, be kéne már végre fejezni. Ugy ... (2018.02.07. 16:12) Őshazánk a Kárpát-medence
  • Márton Kerekes: Ez a cikk tele van tárgyi tévedésekkel, azt is megkérdőjelezem, hogy olvasta-e a cikkíró azokat a ... (2014.01.30. 17:41) Európa ősnépe a magyar
  • bizonyosság: Köszönöm a választ. Jegyzeteim borítólapjára azonnal felírtam, hogy erőt meríthessek ezekből az ör... (2011.03.01. 20:26) AZ ÚR SZAVA MAGYAR VOLT
  • Gábor.G: @Sultan Smith: Te most török vagy vagy amerikai?barát vagy elnyomó csak a szultánból gondolom hog... (2010.11.10. 10:39) Nimródtól

Linkblog

Nimródtól

2009.07.17. 00:13 Nandor44

Források: Hun nyelvre lefordított Biblia, Niebelungok gyűrűje (!Hunok mondái!),prof. dr. Bakay Kornél,prof. dr. Kákosy László,dr. Baráth Tibor,dr. Varga Csaba,dr. Gelesi Bíró Zoltán: A habsburg ház bűnei, prof. dr. Michelangelo Naddeo

Források közt videóval is szolgálhatok! Bár szerintem egyetlen videó is elég a hitelességhez! De aki akar az kutathat!

https://www.youtube.com/watch?v=vpPFbVB7L3E&feature=related

 

(Megjegyzésem: Szerintem a magyar őshaza a Kárpát-medence s innen vádnoroltak szerte őseink. DNS tesztek, nyelvi emlékek igazolják Európa ősnépe vagyunk s a világ legősibb nyelvét beszéljük.)

 

Sziasztok!

Fogalmam sincs mi lesz ebből a blogból! Azt se tudom, hogy hol kezdjem. Szóval, csak úgy elkezdem mielőtt gondolkozóba esnék ilyen dolgokon...

A kezdet... Honna ered a magyar nép? Mit jelent ma magyarnak lenni? Mit jelentett régen magyarnak lenni?

Vajon teszi-e fel magának, ma élő magyar ember, hogy voltaképpen mi is az, ami fontos az életünkben és mi az, ami elmúlik? Ha látom, hogy csöves emberek mászkálnak a nagyvárosok utcáin s kéregetnek, látom, hogy maffia emberek, szószerint verőlegények, főleg a kisebbségtől irányítják, ezeknek a lecsúszott emberek életét, s elkérik az összegyűjtött pénzt. Elképedek... Hogy történhet meg, az ma Magyarországon, hogy idáig süllyedt, egy olyan büszke és erős nép, mint a magyar? Tűri azt, ami nap mint nap a megalázás netovábbja... Szinte hozzászokott a megalázó pénzkeresethez, a megalázó munkához vagy munkanélküliséghez, amely nyomorba dönti az emberek többségét, míg az, aki sosem dolgozott, csak kihasználja a másikat, az az ember jut magasra... De mi lesz akkor, ha már hullahegyeken fognak taposni, ezek a nyomorhozók? Mi lesz, ha már nem lesz ember, akinek húsán és gerincén felkapaszkodhassanak a bűzölgő, rothadó embertömegből, akiket a kihasználtság és az elgyötörtség, szinte a föld alá tiport? Mi lesz velünk magyarokkal, ha a törvénytelenség magukat a törvényhozókat, és rendfenntartókat is érinti... Hisz tudjuk, hogy a józan törvénytisztelő embernek tilos megvédenie saját magát, bármi nemű atrocitástól, és segítségre nem számíthat senkitől sem. Nem várhatjuk el, hogy valaki majd megvéd! Csak magunkra számíthatunk...

 

Na de kezdjük inkább az elejéről! Ami már sok ezer évvel ezelőtt elkezdődött. Ha most azt mondom hogy finnugor néperedet, akkor mindenki helyesel, bólogat. Ez van a köztudatban de vajon megnézte-e már bárki, hogy mióta van ez a köztudatban, és hogy mi okokból is van ez jelen a világban?? Vannak ugyan rokoni szálak a Finnugor nyelvcsoportal, de ez nem mutat tökéletes egyezést sem nyelvileg, sem kultúrailag, sem történelmi tényekben... Valaki vizsgálta-e már ezt, ilyen szempontból? Biztos vagyok benne, hogy igen. Hogy lehet az, hogy egy kultúrájában, zenéjében, művészetében és írásában is eltérő néphez akarjuk magunkat hasonlítani? Nos ez csak egynehányszáz éve van így. Mikoron is a Habsburgok átvették a hatalmat a szabadságharc leverése után... Ellopták a koronát a Szent Koronát, amelyet annyi évszádon keresztül őriztünk, s kicserélték rajta az ikonokat... És különösen belenyúltak a magyarok ősi emlékeibe a vallással kapcsolatban, az identitásunkkal, és származásunkkal kapcsolatban is...

A vallásunk... Nem igaz, hogy mi pogányok voltunk, mert mi már előbb voltunk keresztények, mint ahogy azt az európai országok felvehették volna... A bibliában is említenek minket és ez nem véletlen... Nimród volt első magyar királyunk kinek fiai, Hunor és Magyar volt... Szóval nem lehet az, hogy egy ilyen Bibliai történettel a múltunkban, mi ne hittünk volna az Istenben. S mikor megkereszteltek minket, nem volt túl nagy baj az átállással... A magyar papok kiválóan tudtak latinul és a közemberek is használták a nyelvet. Rómában kivétel nélkül sorra elfogadták a magyar latin leveleket, és  magyar papokat nagy szeretettel fogadták misetartásra ünnepek tartására Latin tudásuk vetekedett a Vatikánban élő papokéval... egy ennyire vallásos nép nem lehet, hogy pár év leforgása alatt lezajló folyamat eredménye, mert már őseink ősidőktől kezdve hittek az Isten létezésében, és ünnepeink csak névleg változtak meg, de megmaradtak ősi ünneplési szokásaink. A ma értelmezett Karácsony, aminek az emberek azt hiszik Jézus születése, nem egyenértékű a régi értelemben vett Karácsonyunkal... Tudni illik Jézus nem karácsonykor született. Hogy is születhetett volna egy gyerek, egy istállóban, télnek idején? És freskóábrázolásokon se pufajkában mentek a 3 királyok meglátogatni, és nem volt hó sem a képeken, freskókon... Leszögezném, hogy Jézus születési időpontja nem a dec. 24. December 24 25 napéj forduló vagyis a nappalok innenstől kezdve hosszabbak lesznek, az éjszakák meg rövidülnek ezt az újjászületést ünnepeltük mi magyarok is minden karácsonykor. 1000-ben mikor magyarországot "megkeresztelték" Szent István Nagy Boldogasszony kezébe helyezte az ország egészét, vagyis a Kárpát medencét mely cselekedet, egy arasszal közelebb vitte az itt élő embereket a mennyországhoz, mint a többi ország bármelyike. Ez a terület áldott és több nép is meg akarta szerezni, de nem sikerült nekik. S ha nem tudták megszerezni, akkor legalább tönkretették. Emlékezzünk csak Trianonra, mikor is úgy tönkretették az országot, hogy csődbe ment gazdaságilag és társadalmilag is. Társadalmi szinten beakarták vezetni a kommunizmust, amit Horthy nem engedett legnagyobb szerencsénkre, hisz akkor már lehet, hogy nem is létezne ez a kis magyar föld se, ami még maradt. Gazdaságilag pedig szintén a Horthy korszak idején, megerősödött ez a kis Magyarország szóval az idegen hatalmaknak nem sikerül a tervük vagyis kipusztítani a magyarokat. Oly erős lett az ország, hogy békés úton visszaszereztük a Felvidéket s lett ismét lengyel magyar határ, majd Romániától visszaszereztük Erdélyt is. Nem igaz az, hogy mi háborús úton kaparintottuk meg ezeket a területeket. A lengyelekkel békében voltunk a határokon. Egyedül a náci törekvések miatt volt az, hogy ezeket a területeket, amiket békés úton visszacsatoltak elvesztettük a II. VH végén. A Német hadigépezet kényszerítette Magyországot ismét egy olyan háborúba, amit nem nyerhetett meg. Az oroszok ellen is kényszerítve küldtek ki 150 000 magyar katonát, akik közül 98%uk odaveszett. Az I. világháborúba is a Habsburgok miatt kerültünk bele, Magyarország ismét vétlen volt s minden idők legnagyobb elégtételét kellett nekünk, magyaroknak fizetni. Holott, mi nem is akartuk a háborút. Trianoni békeszerződés aláírása kikényszerített áláírás volt, s íly módon érvénytelen, hisz nem egyezett bele ebbe soha a magyar nép.

A Habsburgokra visszatérve és a néperedethez: Mi magyarok mindig is tudtuk, hogy honnan származunk az a világnézet, ami ma él a tudatunkban, és a világ tudatában, hogy mi finnugor népektől származtunk el teljességgel hamis. Nyelvészeink és külfödli kutatók is bebizonyították s tényekkel tudják alátámasztani, hogy az ősi magyar nép, és a sumér nép ugyan az a népcsoport. Szavainkban, nyelvtanunkban is, ugyan az a jelentés és hangalak is. Egyik ilyen szavunk az ABLAK. Sumér nyelven ez először AB volt, majd lett belőle ABLIL, majd ABLIK, mai használatban lévő formája pedig !!ABLAK!! és több ezer ilyen szavunk van! Viszont ebből az egyszerű ablak szóból levonhatjuk azt a következtetést is, hogy honnan ismerhette vajon ez a magyar nép az ablakot? Ma a köztudatban ismeretes mi nomád életet éltünk és jurtát használtunk, de a jurtán meg nincs ablak, s ha sumérokkal egy nép vagyunk akkor valószínűleg komoly civilizációnk volt, és ezt a világnézetet nem fogadhatják el a ma Európába és a világban élő emberek, egyrészt identitás tudatukat sérti, hogy van egy nép amely ősibb mint az övék, és a kultúra és civilizáció elindítója. Ezért kellett régi identitás tudatunkat, a Habsburgoknak törölni a köztudatból, hogy büszkeségünket, öntudatunkat, és kultúránkat megtörjék elsöpörjék. 

Ez nem új keletű dolog. 907-ben, a Pozsonyi csatában is 100 000 fős egyesített európai hadsereget küldtek ellenünk, a mi 40 000-es, akkori időkben szuperfejlett seregünk ellen. A csatában Árpád vezérünk halálos sebet kapott és meghalt és fiai közül csak a legkisebb élte túl. De a 100 000-es Egyesített Európai seregből, csak két ember élte túl a király és generálisa. Az Ober, Ennsig kitoltuk a határokat innen ered az "Óperenciás" kifejezésünk is, meséknél nyelvünk ismét csak emlékezetébe véste ezt az eseményt. Nyelvünk tele van történelmünkel, mondásaink és szólásaink, de még egyszerű szavaink is magukban hordozzák a múltunk, és jövőnk történetét. Ezt hadsereget, mely akkoriban a legnagyobb haderő volt, melyet összekovácsoltak azért küldték, hogy a magyarokat véglegesen kitöröljék a történelemből, egy népirtást akartak végre hajtani. S fejlett hadseregünk ezt megakadályozta. Ha megnézzük, hogy Attila Uradalma mettől meddig tartott, láthatjuk, hogy két birodalom határaiban van a vége. Az egyik birodalom a Római Birodalom a másik meg a Kínai császárság. A kínaiakban és rómaiakban közös, hogy mindketten rabszolgatartó állam voltak. S mindketten utálták a magyarokat, mert ők azért harcoltak két fronton is ellenük, hogy a rabszolgákat felszabadítsák az ilyen despotákat pedig lekényszerítsék a trónról. A Kínaiak, a Hun, vagyis magyar betörések miatt, megépítették a kínai nagyfalat.(rabszolgákkal) Sokan meghaltak ott közülök járványban éhínségben. De ugye azért a mai történelmi állás szerint, ez a birodalom nagyon fejlett kulturált és civilizált volt, ezt most irónikusan mondom. A másik a római meg fizetett nekünk arannyal és ékszerekkel, hogy ne támadjuk őket. Plusz gabonát vásárolt a magyaroktól. Vagyis élelmet. Nem tudta saját magát ellátni. Bár... Hogy is várhatnánk el ezt egy néptől, aki abból tartja fenn magát, hogy területeket hódít meg s azok javait feléli. Csakhogy egyszer csak elfogynak ezek a területek, vagy erősebb hadsereggel kerülnek szembe. S akkor felbomlik a birodalom. Akik pedig magyarokkal kereskedtek a Kelet Római birodalom még sokáig életképes maradt.

Szóval az én megjegyzésem: Hogy lehetséges az, hogy azt tiszteljük, olyan birodalmak jók, akik rabszolgatartásból, vérrel, háborúval tartják fenn magukat?? Mi van ezzel a világgal, hogy olyanok a jók, akik Colosseumot, gladiátor cirkuszokat építenek és imádják az állatias dolgokat, s a békével, a földműveléssel mit sem törődnek s kultúrájuk abban merül ki, hogy az uralkodókról szobrokat faragnak s még vallásukban is több istenhit van, sőt uralkodójuk Istentől származtatja magát? Hogy lehet egy ilyen "őrültek házát" tanítani a gyerekeknek, s a régi magyar szokásokról, hitről, a földművelésről, állattenyésztésről a felszabadító "rabszolgatartók ellenességről" meg miért nem lehet tanítani? Mi van ezzel a világgal, hogy ezekről a kultúrákról "Sumér, etruszk, avar, hettita, szabir, ujgur"= magyar (mind magyar csak más korban) szóval rólunk a kultúráról, a fejlett haditechnikánkról, nem tudunk semmit. Több ezer cserépedény, temetkezési tárgy, szerte az ázsiai és kárpátmedencei területeken egyszerre kiáltja, hogy magyar vagyok, magyar ékírással, magyar kultúrájú edényekkel, fegyverekkel, temetkezési formákban, szóval mindennel egybe véve egyszerre ordítják, hogy magyar és sem támogatás, sem érdeklődés nem járul hozzá, hogy ezekről legalább mi, magyarok, ha már más nép nem is, de elismerjük, hogy ez a nép, olyan népek ősi leszármazottja, amelyek mind, valami jót akartak létrehozni a világban. Csak a hatalommániás primitív népek ezt másként gondolták, s mindig arra törekedtek, hogy kiirtsanak minket, hogy egymást is kiirtsák, hogy nehány ember "fantasztikus" életéért, cserébe százezrek szenvedjenek. Mi baj van ezzel a világgal?? Híradókban megemlítették az ujgur elnyomást Kínában pedig tudjuk, hogy ők magyar nyelvhez közel álló nép.

A nyelvi emlékeink és nyelv elméletek: Nem igaz az, hogy a magyar nyelvben sok kölcsönvett szavunk van más népektől, ez lehetetlenség is lenne, hisz magyar nyelvünk a legfejlettebb és legősibb nyelv az egész világon, s legközelebb áll az ősnyelvhez melyet mindenki beszélt először, s ha lehet így mondani az első ember aki beszélni kezdett magyarul szólalt meg. Hogy miért mondom ezt? A magyar nyelv olyan grammatikai fejelttséggel rendelkezik melyet más népek roppantul bonyolultnak tekintenek. Bár mások azt mondják, hogy ez primitívségből adódik, hogy mi primitíven beszélünk ez van elhintve a köztudatban de ez nem igaz. Szakértői körökben is elterjedt, hogy a magyar nyelv a legcéltudatosabb, harmonikus, természetesen letisztult, fraktális szerkezetű nyelv, mely gyök szavakra épül. A kialakulásához minimum 10 000 év kellett. S ha valamelyik nyelv, ilyen régóta létezik és még ma is használatos, és fejlődik, és változik akkor nem lehet az, hogy nekünk 1000 éves nyelvektől bármilyen szót is át kellett vennünk. Sőt ha valaki régebb óta létezik mint más, akkor az a nép inkább tanítója a fiatalbbnak, mint hogy a fiatalabb okítsa az idősebbet. Ez pusztán logika de tárgyi bizonyítékok, és történelmi bizonyítékok, ugyanígy alátámasztják. Bodrogkersztúr 22 000 éves város. Ez csak egy példa. De maradjunk szorosan a nyelvnél. Szóval mondok egy példát magyarul. "SZERETLEK!" ebben az egy szóban alany, állítmány, és tárgy megfogalmaztatott. Angolban, mely egy rendkívül primitív nyelv 3 szót kell használnom, egyetlen érzés kifejezéséhez. "I LOVE YOU" "Én szeret te" érezzük a primitív hangzást a nyers magyar forításban. Szóval ilyen, és hasonló dolgokat küszöböl ki a magyar nyelv. Van a GABONA szavunk melyet az ABLAKhoz hasonlóan a szlávok úgy tartanak, hogy tőlük vettünk át. Ez teljességgel lehetetlen, ugyanis az ősmagyarok a sumérek már ismerték a gabonát s ők így mondták GABNI. Az ISTEN szavunk pedig sumérül így hangzik ISTEN! A PAP szavunk sumérül így hangzik PAP! Jelentésükben és alakjukban is megegyeznek akkor kérdem én, mi a fenének akarják nekünk pénzt, időt és energiát nem kímélve bebizonyítani a Finnugor nyelvelméletet, mely tele van kételyekkel és hibákkal, mikor a Sumér nyelv elmélet teljesen tiszta és hibátlan és egyszerű? Megmondom miért! Mert az európai népek identitás tudatát, felsőbbrendűségét, árja fajtól való származását sértené... De mondok én egy szót HUNGÁRIA! Ha már felsőbbrendűség! Mit veszünk észre? HUNG-ÁRIA nyelv emlékünk őrzi az árja szavunkat, nem kell milliókat költeni, bizonyítani a lehetetlent más népeknek, egyszerűen leírják ezt és észreveszik az ÁRJA szót a HUNG után. Azt hiszem ezzel mindent el is mondtam az árja nép kereséséről. Hisz itt vagyunk mi akik leszármazottjai de sosem éltek vele vissza. Őseink sosem támadtak békés népeket, sőt tanították őket. Csakis kizárólag háborúzó népeket, rabszolgatartó népeket támadtunk, egy olyan hatalom megelőző csapásai voltak ezek, akik tudták, hogy nem szeretik és kiakarják őket irtani. Egy Kínai császár már egy 10-15 milliós magyar nyelvhez hasonló népcsoportot irtott ki csak azért, hogy ne csatlakozhassanak a magyarokhoz Megemlíteném a Kínai piramisokat melyeket tagad Kína. Hogy miért tagadja a Kínai kormány a piramisokat? Ez elég egyszerű. Kiderülne, hogy nem a kínai civilizáció volt ott az első hanem egy másik előtte lévő fejlett kultúra. Csak mellékesen megjegyzem, hogy kínaikkal is vannak rokonszavaink, méghozzá nem is kevés. Szóval merészebb emberek összekapcsolhatják a dolgokat. De ezt hagyjuk ez nem tartozik a nyelvhez. 

A MAGYAR szó jelentése Tudó beszélő embert jelent. Azt hiszem, hogy ez világos.

A SZLÁV szó jelentése Szolga. Mai szláv barátaink már nem tudják, hogy felszabadító hadjáratainknak köszönhetik, hogy nem alakult másképp a történelmük. Ugyanakkor azt köszönhetjük nekik, hogy mindig ellenünk fordultak, ha megérezték a hatalom ízét. Hisz nekik is van identitás tudatuk.

Tekintsük meg mai Mezopotámia térképét. Ilyen városok, hogy Ur, Uruk kisértetiesen hasonlítanak egy magyar szóra ÚR. Régi magyar nyelv emlékek megemlítik, hogy a MAGYARORSZÁG szóban az ORSZÁG szót, sumérul vagyis magyarul URUSZÁG-nak írták az UR szó pedig Istent jelent ez, hogy URUSZÁG azt jelenti, hogy az "ÚR HELYE"  "ISTEN HELYE" vagy ISTEN ORSZÁGA ha így érthetőbb. Magyarország a történelem folyamán mindig Magyarországnak nevezte a területeit, ha kicsi, ha nagy Magyarország ezt a Kárpát medencei földrészt pedig varázsosnak gondolta, érezte. Ezért is Ajánlotta fel Szent István, Szűz Máriának az országot hisz tudta, hogy nem az ő országa hanem Istené! Nem a királynak volt a népe és az országa, hanem az országnak és a népnek volt királya. S ezt szemelőttartva uralkodtak itt mindig Magyarországon, a magyar királyok. Ha idegen tette rá a kezét az országra az mindig hanyatlásnak indult. MÉG MA IS IDEGENEK IRÁNYÍTJÁK AZ ORSZÁGUNKAT!!!

 

Lehet, hogy nem tiszta a Habsburg pusztítás az öntudatban látszik is milyen jól működik még ma is, hisz senki nem is tud róla. Szóval nem tudom ki ismeri a Sajnovics féle "Demonstratio" művet 18. század második fele! Ez az irat adott lehetőséget nemzetünk fizikai megsemmisítésén túl menően, öntudatunk megsemmisítésére. 1848-49 után valóságos népirtásra került sor, amikor jelentős agy tevékenységet végző embereket végeztek ki. bebörtönöztek vag yemigrációra kényszerítették. 1867ben megtörtént a kiegyezés, amikor is dönteniük kellett a tudósoknak, az orientalista vagyis kelet kutató felfogást követik továbbra is vagy a finnugort. Habsburg dinaszti a finnugor felfogást sulykolta bele az emberekbe, a nemzeti tudat gyengítése miatt. A német származású Jozef Budenz és német báb Hunfalvi(Hunsdorfer) Pál dolgozták ki a finnugor nyelvelméletet.

DE ezzel egyidőben, kutattak mezopotámiai romok között, és bukkantak rá első írásos sumer civilizációs emlékekre a Francois Lenormant és Jules Oppert professzorok! A szabadság harc leverése után emigrált Rónay Jácint katolikus püspök hívta fel a figyelmet arra, hogy a sumer agyagtáblák ékírásos szavait, nem héber nyelven, hanem sokkal inkább magyar nyelven tudják megfejteni. Ennek köszönhetően Opponert a magyarnyelvhez hasonló nyelvnek gondolta a sumer nyelvet míg Lenormant állította hogy a magyar nyelv az sumér nyelv "legközelebbi rokona" több könyvében kifejtette ezt az állítását. De magyar tudósainknak Habsburg elnyomás alatt az ellenkezőjét kellett bizonyítni, bármilyen kételyek is merültek fel. Időközben a nyugati tudósok perdöntő bizonyítékokkal hozakodtak elő, mely szerint a a régi kelet szemita szemléletén változtatni kell, ugyanis a Teremtés mítosza, a Vízözön története, az Ótestamentum mind ragozott nyelvet beszélők által íródott s a szemita szerzők csak átvették tőlük. Így a magyarokat el kellett terelni az orientalista világnézetről, Habsburg és szemita érdekek találkoztak.

Remélem h mostmár érthető a Habsburg öntudat pusztítás maradványa és világos, hogy honnan is származunk s folytathatom tovább a blog írását bár ezen dolgokat még később akartam megemlíteni. De úgy látszik muszáj tényszerűen beszélnem.

 

A MAGYAR NYELV AZ EGYETLEN RAGOZÓ NYELV! Ha valaki esetleg ismer más ragozó nyelvet is az feltétlenül szóljon... Esetleg nyelvi rokonságban állhatunk azzal a néppel!

Szóval az eredetünket tekintve, körülbelül 5000 évvel Krisztus előtt mi már itt éltünk a Kárpát-medencében, mint földműves állattenyésztő nép kinek kultúrája az egyisten hitre terjedt ki s egy ősanyát tiszteltünk szerettünk. Ugye tudjuk Szent István felajánlotta Nagy Boldog asszonynak, a Kárpát-medencét vagyis felajánlotta annak az Istennőnek akiben a magyarok hittek. Ezért nem volt baj az átállással a katolikus hitre ugyanis minden ünnepet csak átneveztek. De más Istenekhez imátkoztak. Átverték a Pápát! Továbbra is hittek az Isten anyánkban! Ez az Istennő vallás pedig rendkívül ősi hit! Mint mondottam a nyelvünk, kialakulásához minimum 10 000 év szükséges! Tehát a 7000 évesKárpát-medencei lelet szinte már bele esik népünk ősi létének időintervallumába! Ez a lelet pedig nem más, mint egy hit eszköz, mint ma a kereszt úgy lógott ez, az akkori ember nyakában. Hogy honnan lehet tudni, hogy ez az ősi lelet magyar. Mivel a hon visszafoglalásnál ugyan ilyen medált viseltek a magyarok mint amit itt találtak és 7000 éves. Szóval HONVISSZAFOGLALÁS volt. Szóval őseink az ősi Európában a Kárpát-medencéből indultak ki mintegy 7000 évvel ezelőtt! Elvándoroltak. Szerettek vándorolni. Feltalálták az állattartást és az állattal húzott szekeret, az írást! Eljutottak Ázsiába! Majd ott is letelepedtek! Eljutottak Európa összes zugába még a mai Angliába is! Szóval a ma ott élő emberek bizonyos szinten genetikailag is rokonaink, ezért ez a nagy keveredés a gén állományban! Nem mindenkiből van bennünk egy kevés! Hanem mindekiben van egy kevés magyar! de ezt pontosabban tudnák elmondani azok a híres neves professzorok, akiket a forrásként megjelöltem! Leírhatnám én itt esettanulmányaikat, és kutatásaikat, de szerintem a blogolvasónak éppen elég az eredmény! Ez az eredmény pedig nem más, mint az hogy a magyarok Európa ősnépe és nyelvünk is azért más mint az itt beszélő emberek nyelve mert nem IndoEurópai nem is de még csak nem is Finnugor hanem Európai Maygar! Genetikánk is Európaibb mint az itt élő embereknek! Az, hogy nem magyarul beszélnek a ma Európában, annak köszönhető, hogy a magyar népek mindig is kultúráltak és békés népek voltak és nem szerettek harcolni! Elfogadták az erőszakosabb civilizációk beköltözését és azonosultak velük, így megmaradhatott kultúrájuk és nem irtották ki őket teljesen! Az etruszk példa szintén mutatja akik szintén magyarok voltak. Miután megölte az etruszk királyt az európába betelepült indoeuropai nép egyike megalapult a Római Birodalom mely rabszolgasába taszította az embereket. E király halála óta nincs béke Európában! Azon magyar vagy nevezzük etruszk emberek akik nem kívántak azonosulni kivándoroltak az országból a rokonok felé kik keletre vándoroltak! Keleten pedig a Sumér, Szittyák és hunok éltek! Mind más kort takar! De egy azon népcsoportról beszélünk a ma élő magyar népcsoportról! Szóval ezen történelmi utazás során melyet magyarok évezredekig csináltak, megajándékozták a környező népeket tudással. Mégpedig magas szintű tudással. Írás, földművelés, állattartás, a mai orosz területekre elvitték a szarvasmarhát és a lovat, melyet akkoriban a szláv népek nem is ismertek, de mi megmutattuk nekik. S majd mikor az Ázsiai harcok belviszályok megkezdődtek mi visszatértünk őshazánkba! Európa Szívébe a Kárpát-medencébe! Ahonnan már segélykérő avar(magyar) üzeneteket kapott a nép betörő barbár harcos népektől Német-római császár! Lásd Pozsonyi csata! Mikor is Árpád megjött és rendet tett, ha lehet ezt így mondani. Lerakta az alapkövet hazánk megalapításában! Ezek után jött csak az igazán nagy átverés! 1000 a magyar állam megkeresztelkedett. Szent István felvette a római katolikus vallást. De mégis, mit sem változott az ország továbbra is megmaradtak régi ünnepeink, amit mára lezúztak a Habsburg uralom utáni, magyar öntudat lábbal tiprása és a többi bűnös cselekedet a Szent Korona ellopása, a Szent Korona állam és tanának semmibevétele! A mai napig nem helyezték vissza a Szent Korona tant törvényes kereteibe! 

A jelenünkről beszélve el sem lehet mondanom mennyire szégyenlem magam 6 milliárd ember helyében akik tűrik mindazt, ami ma a világban zajlik! A magyarok mára megfáradt nép, számos népirtási kísérleten túlvan, de még mindig állja. Bár megalázták, elvették multját s ezzel elvették jövőjét is. De mindig az elnyomás ellen harcolt. Voltak akik nem is harcoltak azt remélve, hogy így talán béke lesz a földön, de eredménye csak az lett, hogy eltűnt a Földről, mint nép. Volt aki harcolt, de az erősebb mindig legyőzi a gyengébbet. Történelmi mértékben véve a jó sosem győzött eddig.

Ma Monetáris világban élünk. jelképes ez a demokrácia, ami ma van. Ha csak a Magyarországi léptékben is gondolkozunk. Mikor is volt olyan dolog, ami jót tett volna a népnek ami segítette volna az élet fentartásában? Legalább 1000 éve. A pénz, ami az élet megrontója! A pénz hatalom! Ezt a hatalmat a mai világban az emberek 1 % birtokolja. És a Világon élő majdnem 7 milliárd emberből csak 40 000 ember kezében van a világ összes pénzének és ezzel együtt hatalmának a 80%. Elképesztő! Nem igaz?

A világ egyharmada ma jelen pillanatban naponta 1 dollárból azaz 200 forintból él.

Hol van itt szabadság? Mi ez, ha nem a mai modern rabszolgaság? És ezt a hatalmat nem a politikusok irányítják. Van egy náluk is erősebb tényezője a világnak. Ma már nem nemzetek vannak, hanem CÉGEK, MULTIK, ÜZLETEK! Ők az igazi erő ők irányítanak! Országokat sodornak adósságba, ma már ez a hódítás formája. Ha a magyar példát vesszük magyarország amerikától vett fel 1 milliárd dollárt ebből visszafizetett már 11 milliárd dollárt és további 22 milliárd dollár adóssága van! Nos ebből az adósságból lehetetlen kikeveredni mivel a rendszer magában foglalja azt, hogy folyamatosan adós légy!

Forrás:

https://www.youtube.com/watch?v=_gd_TBUso7k&feature=fvw

https://www.youtube.com/watch?v=jD2iYx2pJBg

 

Feltétlen ajánlom megtekintésre ezeket a forrásokat!

Boszniai piramisok!

A Nap piramis, mely a Kheopszhoz képest jóval nagyobb piramis feltárásra került s ez nem egyíptomban van vagy az amerikai kontinensen hanem itt Európában s a Kárpát-medencében! Benne találtak kőtömböket rovásírással magyar rovásírással a feltárás folyamatban van, de már most talált feltárt fantasztikus leleteket összefüggésbehozhatók Trójával, Egyiptommal, és a Pártus Birodalommal! Ezek is csak óvatos becslések! Magyar piramis! Magyar rovásírással, s olyan jelekkel melyek erre a megállapításra engednek következtetni. Egy rovás P betűt fedeztek fel egy 2 méter hosszú 1,5 méter széles és 3 tonnás kődarabon! Persze ezen a kövön jóval több rovásírásjelet találtak, de ez a P betű a legérdekesebb. Ugyanis ezt a P betűt, mely Torma Zsófia Toldosi leletei között a Kolozsvári Történeti múzeumban, Egyiptomban, Trójában s az Iráni Pártus Birodalomban.

Szemközt a Nap Piramissal helyezkedik el, a Hold piramis mely lábánal teljes egészében feltárták a "Béke útja"-nak elnevezett utat.

A többit itt is megnézhetitek!

https://www.youtube.com/watch?v=WfhoHcD1bcA&feature=related

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mait.blog.hu/api/trackback/id/tr881250542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sultan Smith 2009.07.19. 02:49:30

Hű hát ennyi hülyeséget régen olvastam.

1. Nem finnugor-eredetről beszélünk, hanem finnugor NYELVCSALÁDRÓL. Senki nem állítja, hogy a finnugor népből eredünk, NYELVről beszélünk, azt is csak lexikai szinten. Ám a nyelvtudomány elég friss tudomány: egyrészt tévedhet, másrészt meg gondolj bele... ha ma vizsgálná meg a szavainkat valami hozzá nem értő, azt is gondolhatná, hogy török eredetűek vagyunk... A magyar mint nép, mindig is elkülönült a többitől, senki sem mondja (tudományos berkekben), hogy mi finnugorok lennénk, finnugor nyelvcsaládról beszélünk. A sumérokról majd később...

2. A Habsburgok és a Szent Korona történetének én a helyedben utánanéznék. Ugyanis a korona jelképei jóval előbbre nyúlnak vissza, mintsem holmi Habsburg konspiráció eredménye lenne.Semmi értelme nincs ennek a feltételezésnek. Sőt, azt mondod, vallásunkkal, identitásunkkal babráltak: gondolom ezért van rajta (valószínűleg) Géza királyunk, és Jézus, mert el akarták titkolni, hogy keresztények vagyunk. :S

3. A pogány szót rosszul használod. Pogány szó relatív jelentésű, hitetlent jelent. Számunkra például a muszlimok pogányok, mert nem keresztények. Ezen kívül NEM voltunk keresztények, az ősmagyarokra BIZONYÍTOTTAN a táltos-hit a jellemző. Szent István választhatott: vagy megkeresztelkedik (s így elfogadja a koronát a pápától (Hartvik legendáját ajánlom olvasásra.)), vagy nem lesz esélye a NRCS ellen. (Kiéleződő invesztitúra harcok előszele.) A keresztény hit nem állt olyan messze a mi vallásunktól, ezért abszolút befogadható volt (mint ahogyan egyik vallás sem áll túl messze a másiktól). Nagy Boldogasszony létezett a mi mondavilágunkban is, ezért választotta ezt a szimbólumot: a magyar népnek is be kellett fogadni az új vallást, pusztán politikai döntés volt. Kérdezdd meg Koppányt, vagy Abát, hogy miről is volt szó...

4. Nincs olyan, hogy Három Királyok. A bibliában is csak Napkeleti Bölcseknek hívták őket, nézz utána, sehol sem írja a király jelzőt. A Három Királyok XX. századi újragondolás, ami téves. Valójában fogalmunk sincs, hogy kik lehettek, beszédes nevükből csak annyi biztos, hogy Keletről jöttek, és tudással rendelkeztek. Még az sem biztos, hogy személyek (asztrológiai jelentést is tulajdonítanak nekik.)

5. A Karácsony nem létezik. A dátum, amit december 25-e jelöl, egy asztológiai szimbólum, a rómaiak ekkor ülték például a szaturnália ünnepét, de ami még fontosabb, hogy nem-keresztény vallásokban is jelkép volt: a téli napforduló. A Karácsony, mint keresztény ünnep először (a IV. század tájéka előtt) január 6-án (ami ma vízkereszt, ami az ősmagyar hitben is létezett) volt, az egyház később tette át december 25-re.

6. Ezen nevettem a legnagyobbat. A freskók sosem, de sosem voltak a történeti források alapjai, velük a művészettörténet foglalkozik. Naiv dolog egy freskóból ítélkezni. Egyébiránt még egyszer elmondom: Jézus születésének dátumát nem tudjuk pontosan, de ha tél is lett volna, akkor sem lett volna olyan hideg (főleg nem a régieknek), mivel nem éppen a tajgán van Jeruzsálem. Meg hogy szerinted a latin nyelvet beszélték a magyar papok... hm. Akkor most hogy is van ez? Papok voltak nálunk (a táltos hit vezetői a táltosok.), akik nagyon régi sumér nyelvet beszélték, emellett persze megtanultak latinul, mert ugye az úgy dukál, hogy ha már felsőbbrendű nyelvet beszélek (ahogy állítod), akkor megtanulom már ezt a latint is, amit ugyan az elő beszédben is csak az egyház használt (magyar nemesek is magyarul beszéltek, illetve a módosabb "elit" nyelve később francia vagy német lett.). A latin, mint nyelv, írott nyelv és holt nyelv, az egyházon kívül igen kevés helyen használták.

7. Ha ez a terület áldott, akkor vajon mit gondoltak a régi frankhonról, az első keresztény uralkodó adójáról... gondolom Kis Pippin ellen is készült konspiráció...

8. Nem tudom, hogy honnan veszed Magyarország gazdasági adatait, de példának mondanám: egyik legerősebb állam voltunk Mária Terézia, majd II. (Kalapos) József korában, ám a nagy jólétet a koalíciós francia napóleoni háborúk ásták alá. Gondolom Napóleon is a Szent Magyar Földre áhítozott, ezért ment tovább oroszhonba. A német hadigépezet pedig nem kényszerített minket sehova: máshogy is dönthettünk volna(pl.: Tisza István öngyilkossága), de az adott helyzetben ez volt a magyar nép számára "legkedvezőbb" döntés. Ha neked kéne vállalnod, akkor és ott döntesz, melyiket választottad volna? Ha a németek ellen döntesz, vállald a magyar nemzethalált másnapra.

9. Trianon. Kétségtelen, hogy a legnagyobb diplomáciai kudarcunk, az ország széteséséhez vezetett, mint gazdaságilag, mind demográfiailag. De nézz csak utána, hogy a románok követelései meddig mentek el (Duna vonala), és azt sem felejteném el, hogy még Győrig is eljutottak, így ha a status quo-t nézzük, még valahogy mindig jobban jártunk - bár így is nagyon rosszul.

10. Az ablak hogyne létezett volna a magyaroknál. Csak azért mert pl.: nálatok nincs emelet, attól még tudod hogy mi az, mert a szomszédban van. Ezek releMásrészt a jurtán volt nyílás, azt hívhatták ablaknak, de igazából nem tudjuk, hogy hívhatták. A magyar-sumér eredet pedig vita tárgya a mai napig a történészek között. Ám a vándorlásunk Ázsiából egyértelműen levezethető, így nem is értem, miért említed újdonságként, a kínai szavainkat.

12. A szláv szó jelentése nem szolga, hanem SZOLGÁLÓ. Nagy különbség, a rabszolgatartó népeknél volt szolga, a fizetett "segédet" nevezték szolgálónak. Semmivel nem vagyunk felsőbbrendűek mint ők, maximum hogy mi 1000 éven át elnyomtuk őket, ők meg amikor csak tudtak lázadtak, nagyjából ennyi.

11. Szeretném, ha megmutatnád nekem a zsoldjegyzéket a pozsonyi csatáról, ugyanis rendkívül kíváncsi vagyok, hogy honnan szeded ezeket a mértéktelenül pontos információidat...

12. Érvelhetnék rá, hogy amiket ezek után írkálsz, az hülyeség, de gyanítom, leperegne rólad. Holmi ősnyelv, meg eredettudatról beszélsz (ha tudnád, hogy a nemzet egy XX. századi fogalom...), de azt sem tudod igazából, mi miért történt a történelemben. Visszaköszönnek a gondolataidban a nacionalizmus eszméi, annak is a negatív gondolatai, a felsőbbrendűség, sőt, ahogy olvasom az árjaság fogalma is. Csak hogy nevetségessé tegyelek: malária, Savaria, luminária, solaria. Csak nem az -aria latin képzővel találkozunk? Nem, dehogy, ez az ÁRJA szó lesz!

Megjegyzésként ideírnám, hogy valószínűleg feleslegesen kommenteltem, és meg fogod magyarázni, hogy valami begyöpösödött hülye vagyok. Szegény immáron sajnos halott árpád kor tanárom, dr. Besze Tibor (nyugodjon békében), forogna a sírjában, ha ezt a blogot elolvasná. Szóval légyszíves hagyd abba. Én sem tudok festeni, így hát nem is írok a színek kohéziójáról. Te se tedd a történészt.

Nandor44 2009.07.19. 14:14:37

@Sultan Smith:

Kedves Kovács Zoli...
lássuk mibe is kötöttél bele

1 Finnugornép és nyelv! Van erre egy mondás. Nyelvében él a nemzet! Szóval ha finnugor nyelvcsaládhoz tartozom, valószínűleg finnugor népekkel rokon lennék de ez nem így van... Ez egy hülyeség.

2 A második ellenvetésed fogalmam nincs mit mondasz kettőt állítasz ellentétesen. A korona naptár korona... És igen sokkal előrébb nyúlik vissza, mint hogy Habsburg eredetű lenne... Azt mondtam, hogy kicserélték rajta a képeket.

3 A pogány szót mindenki rosszul használja. Ugyanis nem hitetlent jelent. Azért használom ezt a szót mert ez terjedt el a köztudatban. Jelentése: Paraszt vidéken lakó Mondok egy egyiptomi szót PRST kísértetiesen hasonlít a paraszthoz holott azt mondják nekünk, hogy a paraszt szavunk származása szintén szláv, akkor Egyiptomban honnan ismerték 10 000 évvel ez előtt?

4 A Három Királyok és Napkeleti Bölcsek közötti kifejezésbe meg szerintem nem kellene belekötni. Ugyanis a Három Királyok kifejezés szintén elterjedtebb szóhasználat és mindenki tudja, hogy mire gondolok.

5 Hogyne létezne már karácsony! És igen a napéj fordulót ünnepeltük, ahogy én azt leírtam csak te még egyszer. Sumér szóhasználatban a karácsony: GURUCSUNY--> Szittya szóhasználatban KERECSENY--> mai magyar szóhasználatban KARÁCSONY! Szóval ez több ezer éves hagyomány Jézus kora előtti. és eltörpul mellette a Római rabszolgatartó birodalom Szaturnáliája amit mondasz ami mellesleg december 17 és nem !25! de gondolom ez számodra mellékes.

6 A művészettörténetben benne van a történet szó nem? Vagyis csak tudni kell valamit a történésznek a kor helyzetéről... JAJJ! A Latin meg egy megszerkesztett nyelv. Nem volt latin nép aki beszélte volna ez csak egy olyan nyelv amit összeraktak a semlegessége miatt mivel nem hasonlít egyetlen nép nyelvéhez sem. Kitalált szerkesztett nyelv. És Magyarországon beszélt nyelv volt. Nem emlékszem már pontosan melyik dogma végén van az, hogy elnézést kér a szerző azért mert nem irodalmi, hanem !!köznyelvi!! latinul írta meg! De majd igyekszem pótolni ezen tudásom elvesztését ígérem.

7 Ebbe a kérdésbe következő írásomban olvashatsz. Nem akarom még itt ezt felhozni.

8 Én nem említettem Napóleont se Mária Teréziát se II. Józsefet... És nem mondtam azt h a franciák a magyar területeket akaraták... Kinevetteted magad! XD

9 Trianonba azt hiszem nem lehet belekötni A békeszerződést hónapokig nem írták alá Júniusban került rá sor addig alkudtak. És ha azt nézed h ebbe a háborúba nem is akartunk belépni csak kényszerítettek akkor láthatod, hogy milyen ocsmány módon kihasználtak minket és elárultak minket.

10. Oké de akkor miért nem Windownak vagy Fensternek nevezzük és miért Ablaknak mivel a nyugati népeknek volt olyan fejlett a kultúrájuk ismét csak irónikusan mondom, hogy átvehettük volna tőlük az ablak szót. Akkor most windownak hívnánk és nem ablaknak. Szóval nem kellett átvenni senkitől sem ezt a szót ami Házon ("haza, ház, hon" milyen rejtélyes módon összecsengő szavak ezek) van ami szintén magyar szó.

Kicsit összekeverted itt a végén a számokat de értelmesen próbálok választ adni. Jó?

12. SZLÁV SZAVAS!
TÉVEDÉS a szláv szó jelentése szolga! De ha szolgáló lenne, akkor is ugyanezt a cseléd tevékenységet végezné! És nem mondtam, hogy minket szolgáltak! Én azt mondtam, hogy a hun magyar népek felszabadító hadjáratainak köszönhetik a szabadságot. Plusz mikor a törökök végig söpörtek Magyarországon, mikor is nem kaptunk nyugati támogatást védekezésre, a betelepítések eredményeit látjuk a környező szláv népekben. Ha előbb itt lettek volna a szlávok a Kárpát medencében akkor 907ben merre jártak a Pozsonyi csatában??

11. Van kezed, eszed is van talán, megnézed a neten. A forrást majd beírom a végén, ha végeztem a bloggal. XD

Újabb 12. pont:D
Kedves barátom még Savaria is Magyarország Hungaria területén van. SZOMBATHELY:D aki nem tudná:D a többi meg betegség fényes cuccok!:D

Ha nem tudsz felhozni normális érveket, akkor ne nevettesd ki magad holmi Szoláriummal meg meg maláriával:D Az meg egy védelmi reakció gondolom sokat vitázol, hogy tudod, hogy hogyan reagál egy ilyen helyzetben "mikor támadják" egy normális ember.:D De nem nem magyarázok meg semmit csupán bizonyítottam állításaim hitelleségét.

Ja és nem vagyok fajgyűlölő s ha te ezt látod benne akkor sajnálom.

Sultan Smith 2009.07.19. 19:01:34

Igen, sejtettem valami ilyesmi reagálást, amire megint csak foghatom a fejem, ezért talán megpróbálom újra.

1. A "nyelvében él a nemzet" idézet Széchenyitől származik, és ő ezt akkor használta, mikor amellett lobbizott, hogy hivatalos nyelv legyen a magyar a közigazgatásban is. Semmilyen tudományos megfontolás nem áll mögötte, ezt nehéz lenne érvként felhozni. És ha már összemosod a finnugor néperedetet is: gondolom nem hallottál még a népek együttéléséről, népek keveredéséről sem. Bizonyára ha rendesen utána néztél volna a dolgoknak tudnád: aki ma Magyarországon, jó ha 0,01%-a igazi, tényleges, vérszerinti magyar. Történelmünk során olyan sok néppel keveredtünk, hogy manapság a történészek is azt mondják, hogy "magyar az, aki magyarnak vallja magát." De térjünk vissza az eredeti kérdésre: azért, mert valakitől szavakat veszel át, még nem lesz az ősöd...

2. Megmagyaráznád hogy pontosan melyik képeket cserélték ki? Egyébként erről a koronával való agymosásról: a középkorban, ahol igazi jelentőséggel bírt a korona, a köznépnek fogalma sem volt a koronáról: sosem látta, de főleg nem tudta, mit jelentenek rajta a képek. Elmondanám, hogy a kor embere nem látott tovább a földje határánál. A háborúnak sem az okait sem a résztvevőit nem értette a jobbágy, de még a nemes sem, mivel leggyakrabban királyi kiáltványban tudta meg a háború hírét, ami a legtöbb esetben LATINUL volt, amit nem beszélt. Szóbeszéd útján terjedt a legtöbb hír, de elmondanék még valamit: a kor emberének identitástudata sem volt. Nem a nemzet volt a fő kohéziós fogalom, hanem a hit, a vallás. Ezért leginkább Isten nevében hirdettek háborút, holmi magyarság, vagy magyartudat szikrája sem volt meg, a már említett szűklátókörüség miatt. 2 dolgot látott a kor átlagembere: templomot, meg földet. Volt neki az Isten, meg a király, de a kettő közül Istenről tudott többet, legtöbbször szegény jobbágy azt sem tudta, ki van hatalmon, nemhogy holmi szent képecskékről litániázzon.

3. A pogány szóról az értelmező kéziszótárban csak annyit olvasunk: nem monoteista. Én pedig inkább a szótárakra hagyatkoznék, mintsem a köztudatra. A paraszt szó pedig újfent újkori szó, a nyelvújítás eredménye, mikoris az eredeti jobbágy szónak kerestek más megfelelőt, amely felszabadítja a rányomott negatív bélyegtől. Egyiptomi szavakat meg ne idézgess, mert NINCSENEK egyiptomi szavak, és fogalmunk sincs, hogy hogyan ejthették őket.

4. A Három Királyok kifejezés helytelen, ha köznyelvre hagyatkozol téves értelmezésekre jutsz. A köznyelv nem a tudomány nyelve, főleg nem az eredettudományé. Légy pontos, vagy semmilyen.

5. A sumér gurucsuny szóból mindjárt levezetem neked a Gyurcsány szavunkat... számomra nem bizonyítottál semmit. Egyébként szlávul még mai napig KERECSENY. Akkor ők most sumérabbak mint mi? A római szaturnália, amelyet te eltörpültnek hívsz, a keresztény hitvilág kialakulásakor épp az a legnagyobb birodalom, s így ünnepei a legnagyobb ünnepek szerte a birodalom területén. Ne mai fejjel gondolkozz.

6. A művészettörténetben benne van a történet szó, mint ahogy a lázadásban is a láz, és az adás szavunk, mégsem adunk betegedik meg senki. Etimológia. Egyébként igen, a művészet történetével is foglalkozik DE mióta tekintjük a művészetet tudománynak, és mióta említjük meg forrásként?

7. Ok.

8. Horthy rendszer gazdasági viszonyait említetted, erre volt példa.

9. A tényeken nem változtat: beszálltunk a háborúba, és ugyanolyan bűnösök voltunk, mint bármelyik nép. Kérdezd meg az ukránokat, amikor a magyarok megszálló feladatokat láttak el, mik történtek az ottani asszonyokkal... Semmivel sem vagyunk tisztábbak, mint bárki a vesztes oldalon, csupán más a bűnünk súlya. De a bűn az BŰN.

10. Igen, az ablak szó a rejtély kulcsa, ezzel meg van oldva a sumér néperedet. (irónia.)


Igen, már késő volt, és nem igazán voltam elememben, ezért a számok keverése, sry.

12. Aham. Szóval felszabadító nép vagyunk. Elmondanám, hogy Honfoglalás inkább volt egy sima letelepedés mint harcok az itt lakókkal (pl. avarok). Igen, nyilván megint én tévedek, és a szláv szó szolgát jelent. Okés. Akkor elmondanám, hogy csak a magyar nyelvben alakult ki a szolga kifejezés (ami még mindig szolgáló) a szláv szóra. Eredetileg, a saját nyelvükben: szlava=dicsőítés.

11. Az internet NEM forrás, ide bármi felkerül (mint ez is, amit te írtál), én forrásokról beszélek. Gondolom a többi adatot is internetet használtad. A lehető legrosszabb hely, mondhatom, rengeteg hülyeséget olvastam, legyen eszed, olvass szakirodalmat - az internet nem az.

újabb 12.

Igen, mint ahogy a malária is magyar gondolom, és a luminaria, a fényképészetben használt szakszó is. ÉS akkor gondolom bulgÁRIA, is valami rokonunk lehet. Az eredeti jelentés: eredő, származó. Latinból van, de én vagyok a hülye, ja.

Sajnálom, hogy úgy gondolod még mindig, hogy én vagyok a nevetséges, csakis a legnagyobbak sajátja az alázat. Folytasd a blogírást, szerintem rengeteg rajongód lesz, ugyanis rendkívül szimpatikus és szívet melengető amiket írsz, csak éppen nem igaz. Sajnos divat a magyarságban elhinni ezeket a magasztos dolgokat, de nem újkeletű dolog ez, egy bizonyos Szálasi Ferenc is elég nagy sikerrel csinálta ezt.

Nyilván nem vagy fajgyűlölő, csak épp azt írod, mindenkinél makulátlanabbak vagyunk, ősibbek és nagyobbak. Ezzel semmi gond nincs, csak hogy pont olyan piszkosak vagyunk bizonyos dolgokban (még mindig tisztábbak mint az pl.: az angolok, de még egyszer mondom, a bűn az BŰN). Államunk valóban az egyik legrégebbi Közép-Európai állam, de kérdezzük meg a kínaiakat, hogy szerintük ki az öregebb. Arról a fene nagy magyar okosságról meg csak annyit, hogy 100 évvel ezelőtt 3x ennyi Nobel díjasunk volt, szóval ha van is mérhetetlen magyar tudás, lanyhul - talán pont az ilyen meggondolatlan írások miatt.

Sultan Smith 2009.07.19. 19:06:12

Jaj látom neveztél meg forrásokat. Csak a dr. hiányzik a nevük elől, meg a pontos publikáció. Ponyvát ne olvass megárt.

Az meg hogy a Kárpát medence az őshaza... komolyan mondom. Az egész magyar történész társadalmat sérted azzal amit most csinálsz a kis szobakutatásoddal... feldühít.

Pikirt 2009.07.19. 20:12:36

Ht figyelj látom nemvéletlen h angol a neved.....de ez mellékes!
semmi bajom az angolokkal de nemkéne beszólni!
Sztem ha valaki veszi a fáradtságot és leírja amiben hisz azt nemkell lefikázni!
Ellenkező esetben bizonyítsd a magad igazát....
nemtudom h miért ne lehetne igaz amit kedves barátom ide leírt!De ht igen mindenki hisz amiben hisz szerintem senkibe nem kell beleszugerálni h ezt az egészet elhiggye!
Ez oan mint h én nem vagyok keresztény és nem hiszek istenben de mégsem szidom az összes keresztény anyukáját!!!
TEhát joolenne ha modorálnád magad!És nemkérünk felvilágosítást.....
Nem taknyos kis kölykök vagyunk tudunk önállóan gondolkodni!És ha nem is minden igaz amit ide leírtak akkor is tisztelni kell a másik hitét és hazaszeretetét!és csak örülnünk kellene h vannak még épp elméjű emberek akik nem az erőszakra és a vérre gerjednek hanem próbálnának normális nézőpontot találni!Szval ha joot akarsz akkor befogod azt a nagy szádat és nem szívod a másik vérét!!!!

Nandor44 2009.07.19. 20:28:02

@Sultan Smith:
Kedves Zoltán!
Először is mindegyik doktor és Professzor! akit forrásként megjelöltem! Mindegyiknek van könyve! Elolvashatod:D Hátha tanulsz belőlük egy kis magyarságot:D bár ahogy mondtad 0,01% magyar! Benned lehet:D Amint látod vannak külföldi tudósok is akik kutattak Mezopotámiában sumerek után. Csak olvasd el amit még írtam két franci tudós! És írtam két németről akik a finnugor nyelvelméletet bizonygatták Habsburg nyomásra! Szerintem ne írj ide többet mert bagatell, amit mondasz. Mellesleg a bulgáriai embertársaink közeli leszármazottjai a hunoknak! Egy népcsaládba tartoznak. A kerecsennyel kapcsolatban meg annyit h a TURUL a KERECSENY a TURUL pedig ősi vérvonal melyben Árpád is született kerecseny ünnepét még ma is tartják Magyarországon dec. 21. csak így mellékesen! Nem fogok neked válaszolni, mert sajnos nem fogod fel, amit beszélek. Az avarokról annyit h szintén magyarok voltak várépítők a nevükben is benne van a vár. Az ablak szóra visszatérve pedig nem az egyetlen szavunk ami közös a sumérekkel. Mellesleg a szlávok vették át őlünk és nem fordítva az ő ablak szavuk azt hiszem oblok. már nem emlékszem pontosan de ennek is utána járok és ezt is leírom. Mellesleg tudok a szlava szóról dicsőt jelent de az nem szlav ami meg szolgát jelent. Mondok rá magyar példát.
Boldog-boldogtalan. Látjuk nem azt jelenti! Na szóval csak annyit h ez mind amit felhozol a Kákán is csomót keresel! Oktalan kötekedés evidens dolgokban! Melyeket már pontosan azóta próbálnak bebizonyítani mikor leverték a forradalmat magyarországon. Mondod h nem volt nemzeti érzés?? Akkor miért harcolt mátyás a némettel sőt mindenkivel? Pedig a német az katolikus volt! Miért volt 1848as forradalom ha nem nemzeti magyar érzésből? Ne nevettesd ki magad. Szerintem nem helytálló, amit mondasz és mások szerint se. Nem sértek senkit se ezzel a bloggal! legfeljebb téged! hát én itt be is fejezem a vitát ha akarsz még írni írj de már nincs kedvem rá választ írni szeretnék a bloggal foglalkozni és nem azzal h magyarázzam a dolgokat.
Szia:)

Nandor44 2009.07.19. 20:34:14

@Sultan Smith:
Ja még annyit h a slave= rabszolga angolul van és megegyezik a szlávval!szóval csak a magyarban alakult ki hogy szolga? nem hiszem! ezt a szlávok is pontosan tudják!

Pikirt 2009.07.19. 20:44:39

@Sultan Smith: -.-
látom elmentél átlátszó fémet(drótkerítést)lopni mikor az észt osztogatták mert még most sem érted h a magyar az ősnyelv...legalábbis ahhoz a leginkább hasonló...
amugy nemakartam káromkodni de ha már itt járunk akkor közlöm h akkora seggfej vagy h ki kéne már törölni!!!Majd akkor írj ide ha felfogtad az összes betűjét ennek a blognak...:D

Sultan Smith 2009.07.19. 21:37:21

Igen, valami ilyesmi reakcióra számítottam.

Teljesen más dolog, hogy az ember mit hisz és hogy mi a tény. Nandor ezt tényekként állítja be, ami engem (mint történelem szakos hallgatót), személy szerint bánt. Ez az én dolgom, úgy gondolom, ha meg az ember blogot ír, akkor vállalja a kritikát. Szerintem abszolút normális hangnemben fogalmaztam, kedves Pikirt, ezzel ne legyen probléma.

Valószínűleg mind a magunk igazát hajtjuk, talán annyi a különbség, hogy nekem 3 év munkám van benne, ami nem abban merült ki, hogy az internetet olvasgattam, és kétes hírű szerzők könyvét lapoztam. (Ajánlom olvasásra dr. Kristó Gyula, a szegedi egyetem professzorának Árpád kor című könyvét.)

Én szeretem a hazámat. Magyarnak tartom magam, még ha a véremben (így a tietekben is), valószínűleg annak már csak nyomai vannak. Talán ha csak egy kis részét örököltem abból a tenni akarásból, ami őseinket jellemezte, már boldog vagyok. Szeretem a hazámat, de nem vagyok olyan naiv, hogy azt higyyem, mindenek felett állunk. Nem vagyunk jobbak, mint más nép, azon kívül, hogy mi kb. 3x annyi szenvedés és gyötrelem után is fenn tudtunk maradni, és többször fenyegetett a nemzethalál fogalma(napjainkban is), mint hinnénk.

A dicső múlt magasztalása merüljön ki a honfoglaló magyarokban, Istvánban, a Hunyadi családban, Zrínyiben, Széchenyiben, Kossuthban, Kazinczy Ferencben, Liszt Ferencben, Puskás Ferencben, Göncz Árpádban, de nem is folytatom, úgyis kihagyom a legfontosabbakat. Nem kell koholni, van elég érdemünk, amelyekkel más nemzet nem büszkélkedhet.

Egyben egyet kell értenem veletek: kiszipolyozták és megverték a magyar népet.

Ennek módszereiben és történésében másképp vélekedünk. Nem hiszem, hogy velem kéne személyeskedned, Pikirt, én sem teszem ezt veled, és nem is fogom, mert nem ismerlek. Kívánok neked hosszú és szép életet, s ugyanígy Nándornak is. Idéznék egy professzoromtól: "Ha az életemre törnek, először azt védem meg. Kivéve ha a családomat is bántják, értük szívesen feláldozom a családomat. Kivéve, ha a nemzetemet bántják: értük felégetem az egész világot! És nem azért, mert gyűlölöm az ellenségem. Hanem mert szeretem a hazám!"

És gyorsan egy másik:
"Nekem teljesen mindegy, hogy mi történt. Nem érdekel, pedig ezt tanítom. Sokkal jobban érdekel, hogy mi lesz. Mi itt a tanszéken régi korokról vitatkozunk, miközben a fejünk fölött összedől az ország. Mire hát a vita? Esztelen, és oktalan, ha tehetném hazazavarnám az egész hallgatóságot, ha nem tudnám, hogy tanulhatnak belőle. Hallgassák meg amit mondok, de ne azt tanulják meg, amit leíratok magukkal. Lássák meg, hogy a legnagyobb embereket mi vezérelte, hogyan tudták elérni, hogy most maguknak meg kelljen hallgatni a történetüket! A pénz? A hatalom? Nem. A haza."

Nandor44 2009.07.19. 22:24:32

@Sultan Smith:
Kedves Zoltán!

Hasztalan a védekezned, hisz amit írtál először az ott van! Nem fogom törölni, senki kommentárját! Igazságosabb vagyok, mint a mai kormány!:D S mindenki csak az igazat fogja látni a blogomon. Szóval, nem kellenek megbánó, ékes szavak. A magyarázkodásnak helye nincs. Tények vannak és történetek. A BLOGON MINDEN, AMIT ÍROK IGAZ ÉS NEM KITALÁCIÓ! És elmondtam, hogy a mai napig, annak az áruló, csaló Habsburg uralomnak a hazugságait kell tanulnod az iskolában is, amit te igaznak gondolsz, tényszerűen leírtam a kutatások történetét is, és te még mindig nem hiszed el! Az igazság érzeted kissé cserben hagyott! Másrészt igazuk van ezeknek a professzoroknak! De mondok én valamit:
"Múlt nélküli nemzetnek jövője sincsen." Ez meg az én mondásom. S ha nem ismerjük fel és nem ismerjük be, hogy millió szállal kötődünk a sumér és a felsorolt őseinkhez, kik mindig csak jót akartak, akkor magunkat történelmünket és magyarságunkat semmibe vesszük. És így van, ne higgy el mindent, amit hallasz! És ha nem tetszik amit itt látsz, akkor nem kényszeríthetlek rá, hogy nézd. A HAZA ÉRDEKÉBEN ÍROK!

kampókéz 2009.07.19. 23:37:28

Király a blog !!csináld tovább!!

Sultan Smith 2009.07.19. 23:51:14

Megbánó? Hm. Egy szót sem bánok amit leírtam, még mindig így gondolom. De kezdem azt érezni, hogy teljesen idiótákhoz beszélek.

Akkor csináld tovább a "haza érdekében". Sok sikert kívánok!

Nandor44 2009.07.20. 01:13:55

@Sultan Smith:
Ha kezded azt érezni, hogy körülötted mindenki idióta, gondolkozz el azon, hogy esetleg benned van a hiba.

Sultan Smith 2009.07.20. 01:28:49

Istenem... ok. Gondolkozni fogok rajta.

kampókéz 2009.07.20. 20:40:40

Magyarország Nagyboldogasszonyunk, Mária országa. Női minőségű ország, amint az Élet Vizében is az örök női minőség lakozik, az örök anyai táplálék és szeretet. Mária országa, országának női minősége, mindannyiunk éltető eleme nem eladó, amiképp nem eladó az anyai test, a Magyar Föld sem.

Őseink, kik egykoron vérükkel áldoztak nemzetünk, a magyarság megmaradásáért, így a mi létünkért, egy korszakokon túlmutató, napjainkig érvényes szokásjogon alapuló törvényt alkottak. Ez Magyarország Történelmi Alkotmánya, mely a ma fennállóval szemben nem az állam és a mögötte megbúvó pénzvilág akaratát képviseli, hanem az állam számára ír elő kötelező szabályokat.


Történelmi Alkotmányunk, a Szentkorona-tan idevonatkozó rendelkezései kimondják:


2. pont: Sacra Corona radix omnium possessionum:
Minden jog és birtok forrása a Szent Korona. A nép életének létfeltételei: a föld, a víz, a levegő és az energiakincsek a Szent Korona által megszemélyesített egyetemes magyarság örök és elidegeníthetetlen tulajdonában vannak, azok fölött csak a Szent Korona tagja szerezhet birtokjogot.


7. pont: A csorbíthatatlanság elve:
Szerzett és adományozott jogot senki nem korlátozhat.


5. pont: Ius resistendi et contradiscendi:
Az egyetemes nemzet minden tagjának kötelessége és joga, hogy ellenálljon és ellentmondjon minden olyan törekvéssel szemben, amely jogainak gyakorlását csökkenti, és kötelezettségei teljesítésének feltételeit korlátozza vagy gátolja.


Erre, a napjainkig érvényes, jövőbe mutató szokásjogunkra és az alapvető emberi élethez való jogainkra rámutatva, ma visszavonhatatlanul kijelentjük:


* A magyar vízkészlet a Szent Korona, így országa népeinek kizárólagos tulajdona, mert a Szent Korona teste mi vagyunk!
* A magyar vízkészlet soha el nem adható, el nem idegeníthető!
* A mindenkori regnáló hatalomnak a nemzet erre soha nem adott és nem ad felhatalmazást, így a múltban, a jelenben hozott és a jövőben hozandó bárminemű elidegenítést, szerződést, jogi praktikát az őseink által ránk hagyományozott jogfolytonos törvények szerint el nem ismerünk, mindezek ellenszolgáltatás nélkül azonnali hatállyal jogvesztővé válnak!


Isten minket úgy segéljen!

Nandor44 2009.07.20. 22:54:22

@kampókéz:
Nagyon jót írtál! Csak így tovább a kutatásban!

Nandor44 2009.07.23. 12:07:51

Elnézést kérek a kommentezőktől, a Blogon egy ideig nem lehetett kommentezni, a problémát orvosoltuk! Most már lehet!

FORTUNA 2010.01.08. 20:16:50

Sziasztok!
Én prof.:) dr.:) Sultan Smith-hez szólnék elsősorban:
ha intelligens és művelt meg még okos embernek is vallod magad, akkor valamiért rejtélyes előttem a viselkedésed. Támadsz egy olyan embert, aki talán vét hibákat és talán nem történész, de meglát ennél sokkal komolyabb hibákat a világban, a nemzetben és nem csak meglát, de bátran kiáll a véleménye mellett. Támadsz, de nem intelligens módon, hanem úgy mint ahogy valószínűleg a magyart is támadták anno azok a népek, amelyekről szó volt az írásában. Már elnézést, de bunkó, aljas és uninteligens módon lehülyézel egy embert, aki kevesebb tudással is nagyobb aggyal és nagyobb szívvel rendelkezik, mint te! Ez nyilván zavaró tényező számodra és történész létedre nem csak hadjáratot indítasz, de tovább fokozod és hajtogatod a magad igazát. Mi van akkor, ha valaki téved néhány momentum esetében, mert valóban el kel ismerni, Názárethben ritkán volt hó télen, sőt, akadj meg azon most, hogy Jézus nem is Názáreth-ben született, de mi van akkor, ha egy ember nem tökéletes és hibázi??? Te annak tartod magad, mégis undorító módon vadember módjára rátámadsz az embertársadra, ha hibázik!! Szőrszálhasogatás!! A lényeget kellene kivenni abból az írásból, mert az az írás arról szól, hogy valamikor régen egy területről, egy csoportból, egy nyelvből indult el az emberiség jelenlegi civilizációja és ez a csoport, nyelv, és terület visszavezethető az írás szerzőjére, rám és még rád is!Ez itt nem tudás-maraton és a szerző semmiképpen nem vitát akart kirobbantani, sőt, ellenkezőleg, én azt vettem ki belőle, hogy igenis összefogásra buzdít, de úgy látszik, csak az tud belőle olvasni, akinek szeme van hozzá és füle, hogy hallja a segélykiáltást! Mi a fenének kell belekötni tényekbe, melyeket talán nálad értelmesebb emberek kutattak fel és bizonyítékokkal támasztanak alá??Nyilvánvalóan igaz, amiket leírtál, senki nem bántott téged és el van ismerve a tudásod:) Mert egyértelmű, hogy számodra csak ez a lényeg! A te tudásod! Kissé szánalmas ez a háború egy intelligens ember irányából! Nézd már meg, milyen pitiáner témákba kötöttél bele! Szerintem teljesen mindegy! Emberek vagyunk, sőt magyarok, talán több tisztelettel is lehetnék egymás iránt, még ha nem is azonosak a gondolataink!!!

RobbeR 2010.07.17. 03:49:51

Nem olvastam vegig, de ez a flamewar a vegen tok fasza. Ezt nem akarjatok folytatni?:D

Gábor.G 2010.11.10. 10:39:56

@Sultan Smith:
Te most török vagy vagy amerikai?barát vagy elnyomó csak a szultánból gondolom hogy vezetőnek érzed magadat.
T sultan smith

olvastam a hozzáírásaidat a leírt anyaghoz.állítod hogy történelem szakos vagy.
namármost van egy igaz mondás: a történelmet mindig a győztesek írják.
gondolom ezt történelmen nem tanítják?
az hogy az ember neve előtt szerepel e hogy doktor vagy prof sztem teljesen mindegy.
attól még az ember az aki.
nem lesz se okosabb se bölcsebb.de lehet hogy tanultabb és szélesebb látókörű mint kollégái.
az hogy vannak ma Magyarországon olyan fiatalok akik szeretik hazájukat és szeretnék hogy a magyarok kítűnjenek a többiek közül.
az meg a te szellemi fejletségedre utal hogy a történelem könyvekből hallasz ezt-azt és azt tanulod meg majd szajkózod.
Ezek a fiatalok több tíz könyvet olvastak el idáig és még ki tudja mennyit fognak elolvasni pályájuk során.neked is csatlakozni kellene ehez a körhöz és mozgalomhoz.
olyan ember lehetsz aki ül a kollégiumi szobában és egy másik szobában ülő emberkével on-line számítógépezel ahelyett hogy olvasnál és ezzel szellemi szegénységedet kicsit satíroznád.
Tudod van egy Petőfi Sándor nevű költőnk!ezt írta a Nemzeti Dalban:de inkább egyszerűbb ha erre a linkre kattintasz mek.niif.hu/01000/01006/html/vs184802.htm#28 és itt az egész verset elolvashatod.
Vannak szavak és mondatok melyek jellemzik a mostani helyzetünket: "Rabok voltunk mostanáig" ; "A magyar név megint szép lesz,Méltó régi nagy hiréhez;Mit rákentek a századok,Lemossuk a gyalázatot!" Úgy gondolom hogy ez mindent elmond.Ezek a fiatalok azért küzdenek és tanulnak hogy ezek ne következhessenek be amikor is az európai úniónak nevezett hazugság ( valyon miért vesznek fel újabb tagországokat az únióba?gondolkodtál már ezen?mert külön külön minden nemzet sokkal erősebb mint ha egy tömegbe beolvasztanák őket.és hogy kontrolálni és elnyomni tudjanak egy nemzetet - el kell venni a nemzeti pénzüket és egy újabbat bevezetni helyette , máris uralva van a pénzügyi politikájuk vagyis úgy játszanak a nem nemzeti pénzzel ahogy ők akarnak.kettő területet szereznek ami már az övék lesz és hogy könnyebben és olcsóbban juthassanak hozzá amire szükségük van.
Ja és az únió dönti el hogy melyik országban ki legyen hatalmon vagyis akinek megmondhatják hogy mit akarnak de ezt árnyaltabban egy báb mögül teszik.Csak nézd meg , mindegyik megválasztott kormány először igér fűt-fát , nem lesz adóemelés , gázár stb de ezt gondolom már érzed magadon hogy mi lett az igéretekből? az meg hogy szabadabban járhatsz ide oda , tanulhatsz , dolgozhatsz az meg mókusetetés.munkanélküliség , sztrájkok stb. jellemzik mindezt és ez nem csak ránk , magyarokra jellemző itt vannak pl. a nagyobb országok - Görögország , Ausztria , Németország , Franciaország , Portugália , Spanyolország ezért ne nézz mónika vagy balázs showt hanem művelődj ) a nyakunkra telepedhessen és azt mondja ami megfelel neki.Tudod Pénz beszél kutyaszar táncol
Bocs a trágárságért de sajnos vannak olyanok akik elitélnek mindent ami igaz de a történelem könyvekben nem jelennek meg.Úgy látszik az szentírás.Na ennyit rólad és az "igaz" történelemről amit tanítanak.Járj nyitott szemmel és hallgass meg másokat.És magad rakd össze az információkból a te igazadat.És hagyd őket dolgozni mint hogy kritizálod őket.
További jó történelem tanulást és gymosást!!!
G.Gábor
süti beállítások módosítása